söndag 20 juli 2014

Semesterkänslor

Man undrar verkligen varför man inte utnyttjar det mer. Jag menar att bo vid den härligaste sjön man kan tänka sig. Att ha kanoter och en båt och många vackra kvällar till förfogande. Det är bara att ta sig den tiden eller att bestämmer sig att nu ska vi göra det. Det känns som att det kan vara det svåraste man vet. Men i kväll tog vi det spontana beslutet och gick ner till sjön för att åka kanot. Och det var hur underbart som helst. Vi bara njöt...och sög in allt vi kunde. Vi landade på en ö där vi planerade en vistelse med tält någon dag. Vi mötte folk med en båt som kollade sina nät och folk som tog ett kvällsdopp. Annars var vi helt själva. Sånt kallar jag semesterkänslor! Jag tog några bilder strax innan vi åkte och när vi kom tillbaka. Jag vågade inte ta med mig kameran. Men det ångrade jag några gånger med allt det vackra på denna underbara julikväll. 

Redo för en härlig upplevelse. 



Vi åkte tillbaka med solnedgången i bakgrunden.



Vid bryggan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar